El candidat del Partit Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló, es compromet davant notari a baixar els impostos

El candidat a l’alcaldia pel Partit Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló, ha procedit hui a la signatura d’una acta notarial en la qual es compromet a reduir els impostos en un 20% en els dos pròxims anys, i en cas de no complir-lo, renunciar al càrrec d’alcalde.

L’acta notarial resa així:
“Per la present vull manifestar la meva ferma voluntat com a candidat a l’alcaldia de complir el Programa Electoral amb el qual concorre el Partit Popular de Benissa en les eleccions del 24 maig 2015.
En cas d’obtenir la majoria suficient per a governar a l’Ajuntament de Benissa adquireixc el compromís de reduir els impostos municipals: l’Impost de Béns Immobles (IBI) i la taxa de recollida d’escombraries en un 20% en els dos primers anys de la corporació .
En cas de no complir aquesta proposta, presentaré immediatament la meua renúncia al càrrec d’alcalde “.

———————————————————————————-

El candidato del Partido Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló, se compromete ante notario a bajar los impuestos

 

El candidato a la alcaldía por el Partido Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló, ha procedido hoy a la firma de un acta notarial en la que se compromete a reducir los impuestos en un 20% en los dos próximos años, y en caso de no cumplirlo, renunciar al cargo de alcalde.

 

El acta notarial reza así:

“Por la presente quiero manifestar mi firme voluntad como candidato a la alcaldía de cumplir el Programa Electoral con el que concurre el Partido Popular de Benissa  en las elecciones del 24 de mayo de 2015.

En caso de obtener la mayoría suficiente paraActa notarial (2) Acta notarial (1) gobernar en el Ayuntamiento de Benissa adquiero el compromiso de reducir los impuestos municipales: el Impuesto de Bienes Inmuebles  (IBI) y la tasa de recogida de basura en un 20% en los dos primeros años de la corporación.

En caso de no cumplir esta propuesta, presentaré inmediatamente mi renuncia al cargo de Alcalde”.

This entry was posted in Sin categoría. Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>