Populars Benissa es va reunir amb els empresaris i comerciants del municipi

El candidat a l’alcaldia pel Partit Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló i els membres de la candidatura, es van reunir ahir amb un grup d’empresaris i comerciants del municipi, amb l’objectiu de presentar les principals propostes del seu partit.DSCF0174

Roselló va anunciar una baixada d’impostos d’un 20%, la principal aposta de la candidatura, que es veurà reflectida en els propers dos anys de govern.

També es va comprometre a seguir ajudant els emprenedors i empresaris, gràcies a la formació que s’ofereix a través del Centre d’Excel·lència, on es poden adquirir coneixements sobre les principals eines en noves tecnologies.

Totes aquestes propostes i d’altres al programa electoral que es pot consultar ací:

http://issuu.com/popularsbenissa/docs/pp_benissa_programa

———————————————————————————–

Populars Benissa se reunió con los empresarios y comerciantes del municipio

El candidato a la alcaldía por el Partido Popular de Benissa, Juan Bautista Roselló y los miembros de la candidatura, se reunieron ayer con un grupo de empresarios y comerciantes del municipio, con el objetivo de presentarles las principales propuestas de su partido.

Roselló anunció una bajada de impuestos de un 20%, la principal apuesta de la candidatura, que se verá reflejada en los próximos dos años de gobierno.

También se comprometió a seguir ayudando a los emprendedores y empresarios, gracias a la formación que se ofrece a través del Centro de Excelencia, donde se pueden adquirir conocimientos sobre las principales herramientas en nuevas tecnologías.

Todas estas propuestas y otras en el programa electoral que se puede consultar aquí:

http://issuu.com/popularsbenissa/docs/pp_benissa_programa

 

This entry was posted in Sin categoría and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>