Populars Benissa proposa una baixada de impostos d’un 20%

Populars Benissa planteja una sèrie de propostes al programa electoral, entre les que es troben la baixada d’impostos i el foment de l’ocupació.

La bona gestió econòmica realitzada a l’Ajuntament, ha multiplicat per deu el seu patrimoni municipal, ha reduït a zero el seu deute i ha arribat al superàvit en els dos últims exercicis, garantint la seua seguretat i estabilitat econòmica.

Per això planteja una reducció d’impostos en un 20% (IBI, taxa de fem …) i invertir en mesures per incentivar l’economia local.

També proposa impulsar el Centre d’Excel·lència, un espai on empresaris i emprenedors tindran a la seva disposició tot el necessari per a la seva formació i assessorament (noves tecnologies, vivers d’empresa, etc.)

Totes aquestes propostes i algunes més es poden consultar al programa electoral del PP de Benissa al següent enllaç:

http://issuu.com/popularsbenissa/docs/pp_benissa_programaFoto Grup Populars Benissa_1

————————————————————————————————-

Populares Benissa propone una bajada de impuestos de un 20%

Populars Benissa plantea una serie de propuestas en el programa electoral, entre las que se encuentran la bajada de impuestos y el fomento del empleo.

La buena gestión económica realizada en el Ayuntamiento, ha multiplicado por diez su patrimonio municipal, ha reducido a cero su deuda y ha alcanzado el superávit en los dos últimos ejercicios, garantizando su seguridad y estabilidad económica.

Por ello plantea una reducción de impuestos en un 20% (IBI , tasa de basura… ) e invertir en medidas para incentivar la economía local.

También propone impulsar el Centro de Excelencia, un espacio donde empresarios y emprendedores tendrán a su disposición todo lo necesario para su formación y asesoramiento (nuevas tecnologías, viveros de empresa, etc.)

Todas estas propuestas y algunas más se pueden consultar en el programa electoral del PP de Benissa en el siguiente enlace:

http://issuu.com/popularsbenissa/docs/pp_benissa_programa

This entry was posted in Destacado. Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>